Simphony POS voor restaurants.
Het Simphony POS-systeem van Oracle is gebouwd voor compleet restaurantbeheer. Simphony is de kracht achter de meest succesvolle eet- en drinkgelegenheden over de hele wereld, van lokale cafés en bekende fine dining restaurants tot wereldwijde quick-service ketens, stadions en themaparken. Als alles-in-één cloud kassaplatform helpt het restauranthouders hun online en interne activiteiten in realtime te optimaliseren vanaf elk apparaat.
De juiste POS-oplossing voor elk restaurant
Simphony helpt restaurants uitstekende service te leveren via miljarden transacties per jaar. Dankzij de flexibiliteit van de cloud, het krachtige integratie-ecosysteem en de betaalbare maandelijkse prijsplannen voldoet het aan de unieke behoeften van restaurants met één locatie en internationale bedrijfsketens in 180 landen.
s' Werelds toonaangevende Cloud Point of Sale
Simphony brengt aantrekkelijke, realtime informatie binnen handbereik van je klanten en personeel. Bestellen is intuïtief. Keukencommunicatie is direct. Updates van dagspecialiteiten, menudetails en gepersonaliseerde promoties worden automatisch geleverd aan elk touchpoint. Simphony is ontworpen om elk concept te ondersteunen, van quick service tot fine dining, en vereenvoudigt en schaalt je bedrijf.